ניצחון לקואליציה: תקציב המדינה עבר בוועדת הכספים

אבי יעקב No Comments on ניצחון לקואליציה: תקציב המדינה עבר בוועדת הכספים

סימן יציבות נוסף לממשלה? ועדת הכספים של הכנסת אישרה לפני זמן קצר את חוק התקציב לצד חוק ההסדרים. על פי סיכומי הוועדה כמעט חמש מאות מיליארד לשנה זו בלבד

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הסערה הציבורית סביב חוק הארנונה השנוי במחלוקת, ולאחר איומי הח"כים החרדיים שלא  לתמוך בתקציב, אושר הבוקר בוועדת הכספים תקציב דו שנתי למדינת ישראל, על פי סיכומי הוועדה הוא יעמוד על סך 484 מיליארד ש"ח לשנת 2023, ולשנת 2024 סכום של 514 מיליארד ש"ח.

משה גפני יו"ר הוועדה הודה לח"כים ואמר: "אני מודה לכל מי שעסק בנושא התקציב זמן רב עם קושי גדול מבחינת לוחות הזמנים, לייעוץ המשפטי של הכנסת והוועדה ולמזכירות הוועדה. שיתוף הפעולה הפורה עם ידידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והתיאום המוצלח בין הלשכות תרם רבות להצלחת המשימה.

בהמשך התייחס לחברי הקואליציה בוועדה "אני מודה ליו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ, למרכז הקואליציה ולחברי הקואליציה בועדה" גפני אף הפתיע והודה לחברי האופוזיציה היושבים בוועדה, למרות שאלו ניסו להפריע במהלך היום והוצאו שוב ושוב מאולם הוועדה.

לסיום אמר כי "אני שמח שאחרי זמן יש תקציב למדינת ישראל, יש לכך חשיבות עצומה לחברה ולכלכלה בישראל". כזכור, במהדורת הבוקר הבטיח ח"כ אוריאל בוסו שתקציב המדינה החדש יילחם ביוקר המחיה הגואה ואמר כי הוא "מלא בבשורות".

כעת צריך התקציב לקבל את אישורה הסופי של מליאת הכנסת עד ה-29 במאי, במידה ולא הכנסת תתפזר וישראל תצעד לבחירות חדשות.



0 תגובות